Liberalism is Universe, Universe is Liberalism

Liberalism is Universe, Universe is Liberalism…..!

I dont know what to write on this post, leave it all up to your own fantasy………;O)

Perhaps or Maybe this Melody will clear up your mind…..:

*NICE EVENING*

You can also visit my Swedish blog at: http://blogg.improveme.se/dikteravnpn/

 

Regards,

Nils Petter Nilsson

5 responses to “Liberalism is Universe, Universe is Liberalism

  1. Hur fan orkar du försöka skriva på engelska när du inte kan överhuvudtaget? Grammatiken är en katastrof, påhittade och felkonstruerade ord samt inte minst “översättningar” t ex fordumb (fördumma?), hahaha.

    Var tvungen att följa upp din pretto-comment på Gynnings blog och det visade sig inte ens vara ett pretto utan någon som har lite för mycket tid för sig själv, utan insikt om sin egen obildning.

  2. nilspetternilsson

    Anledningen till att jag skriver på engelska är för jag ville och jag har aldrig direkt påstått att den är världsbäst, ville bara helt enkelt skriva så….!

    *Trevlig dag*

  3. Nils-Petter, jag ville bara säga att jag tycker du är bra! Fortsätt kör din egna unika stil, alla kan ju inte vara likadana.

    Ha en jätte bra kväll!

    P.s. din engelska kanske inte är den bästa, men du vågar iaf. d.s

  4. Carolina Gynning

    Du är så söt! Skriv gärna något längre och snuskigare som du gjorde förr i tiden! Då växer mina bröst av kåthet!

Leave a Reply

