Feel the power to destroy them all with love….!

This will be my next post, hold on, i will write it, perhaps or maybe soon, here is the begining…..;O)

There will always be humans that never will give a damn about this society, instead they will care about humans right to live and raise above it….!

11 responses to “Feel the power to destroy them all with love….!

  1. Hej hej. Kikar runt lite bland bloggar.

    Lämnar ett litet spår då jag själv tycker det är trevligt när mina läsare gör det.

    Hoppas du haft en mysig början på det nya året.

    Minaya

  2. Hej hej NilsPetter.
    Ja, Vi får hålla tummarna på att singeln går bra.. och att folk gillar den nu då.. :-9 Jag har verkligen kämpat nu och till och med startat ett skivbolag.. 🙂

    Vad händer idag då? Lördag och allt.

  3. Gött med en starköl och lite Minaya 🙂 haha..

  4. haha du gör som du vill..

  5. frågestund i min blogg! ställ frågor! ;D

  6. Självklart ska jag göra dig ett eget dansgolv.. Kubben kallar jag NPN Niceplace.. hihi

  7. Tack vännen.

    😀

  8. Carolina Gynning

    Vad håller du på med? Jag och Kent Katt skriver från samma ställe. Du ville ju att vi skulle busa med dig, och nu sitter du och surar? Vi trodde du hade humor. Det verkade så förut. Nu får du be Kent Katt om ursäkt inne hos mig. Gör du det skall du få en kram inne hos mig så alla kan se att jag gillar dig; annars kommer jag inte att kommentera dig.

Leave a Reply

